onsdag 9 september 2009

Utställning med Quiltarna

Förberedelser hemma

Allt ska prismärkas och namnas

Min nya kattväska som jag tycker blev lyckad

Änglen med sina nytvättade vingar får komma med på utställningen.

En liten stickhörna med sjalar m.m.

En underbar lokal som vi fick hyra under Bodagarna. Quilten och allt det andra gör sig otroligt bra mot dom råa brädväggarna.

Min sydda tavla blev kanon mot väggen.

Mina sykompisars quiltar.

Dukarna presenterades bäst på en torkställning.

Tyvär tog batterierna slut när jag fotade. Men jag tar fler kort i morgon så det mesta kommer med. Utställningen varar i 10 dagar från den 4-9 till den 13-9. Vi hjälps åt att vara i butiken med råd, inspiration och försäljning.

2 kommentarer:

Emma Clara sa...

va kul att du tittat in hos mig....vilken fullkomligt underbar stol nedan......vilken kul ide´!!! Sååååååå fin!!
jag har presic köpt böcker att virka...vill kunna det oxå!!!!

♥Ida♥ sa...

Utställningen ni har e så fin.. Ska ner idag med o titta.. Det blir tredje gången.. hihi.. Måste säga att det nog e stolen som lockar ner mig.. Kram Ida