måndag 28 september 2009

Kreativt

Doughnut sydd av Mindy Sue Meyers. Den är sydd över en badring.

Hjärna stickad av Sarah Illenberg.

Filtad guitarr

Porträtt virkat av Jo Hamilton

Flätad motorcykel

Filtade stenar tillverkade av Ronel Jordaan

Kyckling filtad av Stephanie Metzt

Jag besökte sidan http://blog.craftzine.com/archive/fiber_art/ och hittade bla. dessa fantastiska ting. Det är inte utan att man blir inspirerad till att gå igång med något liknande. Men jag måste ta tag i beställningarna som jag fick under Bo-dagarna."Som tur är" regnar det i dag så jag måste vara innomhus, annars skulle jag behöva vara i kolonien lite också.

2 kommentarer:

Helena sa...

:-D Den stickade hjärnan var cool. Bara det att komma på en sådan sak.

Beata sa...

Vilka roliga exempel på kreativitet!