fredag 4 september 2009

Hemligt projekt

Började med att klä in benen och tvärpinnarna.

Sedan blev ryggpinnarna invirkade.

Överliggaren var lite knepigare att få till.

En jättestor mormorsruta till sits och lite fri virkning runt för att täcka.

Lite ovanlig kanske men kul att göra.

Baksidan ser så här ut.

Tänkte att jag skulle göra något annerlunda till vår utställning under bodagarna. Jag har kollat mycket på stick-grafitti och tänkte hitta på något. Letade fram mina restgarner och satte igång med att virka in en stol. Visste inte om det gick , men man måste försöka. Det har tagit sin tid men det var värt det för jag är otroligt nöjd över resultatet. Nu ska jag åka över med den och så får vi se om det blir några reaktioner.

3 kommentarer:

♥Ida♥ sa...

Så fin och unik stolen blev.. De ska va du till att komma på nått sånt hihi.. Kram Ida

Aleisa Ribalta sa...

så kul och galen, att jag älskar det! vi har samma typ av stolar, hihi, men jag orkar inte

Golle sa...

Riktigt häftig stol.. =)