söndag 4 januari 2009

Fleesmössa till Mille

Nu har jag tänkt länge nog på vad jag skulle sy av detta härliga fleestyg

Svart flees har jag så det får bli en mössa till älsklingsungen

Han var nyvaken när jag lämnade mössan och bonushalsduken så det fick bli plastbarnhuvudet som jag har när jag säljer mina mössor.

Härligt att bara kunna klippa hej vilt utan att behöva sy.

Sydde snabbt ihop mössan och ska sy flera i andra färgställningar. Det var just en sådan som Milles mamma hade önskat till sonen. En mössa som sitter på och skydda kinderna i kylan. Härliga fransar att pilla på för lilla pillfingret.

2 kommentarer:

♥Ida♥ sa...

superfin mössa.. 1000 tack för den fina mössan o halsduken.. =) kram ida

Golle sa...

Den är superfin på Milton.. Milton tycker jättemycket om den.. för det har han sagt till mig.