onsdag 28 januari 2009

Ett gäng dagisväskor

Stor dagisväska i retro tyg

Insidan med två fickor i sidorna.

Liten med mitt favvo tyg

Lila på insidan

Liten flickig i underbart tyg

Gamaldags tyg liknande det som vi hade i slöjden när jag gick i skolan för 150 år sedan

Härliga kossor på bete.

Retro på insidan av koväskan

Va kul det var att sy dagisväskor. Det vill jag fortsätta med i dag. Annars har jag bestämt mig för att hela februari ska bli en UFO månad både för det stickade och det sydda. Det blir hårt för jag inspireas nästan hela tiden att påbörja något nytt. Men vad skönt det ska bli när förhoppningsvis allt är färdigt. Kommer att fotta det efter hand som jag får betat av högen. Nu ska jag hitta fram alla UFOn som ligger lite här och där. (Det är tre dagar kvar att påbörja något nytt. Nej fy på mig)

2 kommentarer:

Annika Odelstav sa...

Snygga väskor! och de ser ut att vara praktiska!

Mönster till Norrskenssjalen finns gratis på nätet, jag har länk på min bloggsida.

Kul att hitta hit!

♥Ida♥ sa...

Superfina väskor... Speciellt den me kossorna.. hihi.. =)