lördag 29 maj 2010

Nysytt till salu



Jag har sytt 4 barnlapptäcken i olika färger. Dom är sydda av blandade retro och nya tyger. Måttet är 60x70 cm och baksidan är i fleece.

Några barnväskor och näsduksfodral.

Härliga retro tyger som jag bara älskar med gamla seriefigurer.

I går var jag och mina Quiltarkompisar i grannbyn och hängde upp och lade upp våra sydda saker. Vi har fått chans att sälja i Göingeboden som är öppen hela sommaren för turister och övriga intesserade. Det känns ju helbra att visa sina saker och få lite reklam och kanske sälja något.
Den 30-07 ska vi hänga upp en utställning i konsthallen som finns i samband med boden. Det blir en utställning med större Quiltar och liknande i 3 veckor.

2 kommentarer:

♥Ida♥ sa...

Så härliga barnlapptäcken. Min duktiga mamma.. =)

Karlssons Skafferi sa...

Tack så hemst mycket för utmärkelsen!! Bättre sen än aldrig att tacka. Vilka fina barntäcken och annat! Jag har en liten skrutta så man blir ju sugen. Ha det bäst. På återhörande. Kram Lotta Karlssons skafferi