lördag 8 maj 2010

Jag har fått en AWARD



Tack Mammalito för utmärkelsen!!!!
Med utmärkelsen följer vissa regler:
- Thank the person who nominated you for this award.
- Copy the award and place it on your blog.
- Link to the person who nominated you for this award.
- Tell us seven interesting things about yourself.
- Nominate seven bloggers.- Post links to the seven bloggers you nominat


1. Jag har två underbara döttrar och två älskvärda barnbarn.
2. Jag är en inbiten Quiltare som har varit medlem i en kamratcirkel i snart 7 år.
3. Jag älskar att sy och sticka. Allra helst till mina barnbarn.
4. Jag slutade att röka -04 efter att ha rökt i 36 år.
5. Jag har två bloggar. Kolonisten och Tokerier.
6. Det största rum i min lägenhet har jag gjort om till syatelje.
7. Jag är utbildad möbelsnickare och truckförare.


Det var 7 saker om mig.
De 7 Bloggarna jag valt är:






Karlssons skafferi

Det finns så många att ge till men den här gången blev det till dessa fantastiska, kreativa, duktiga inspiratörer

2 kommentarer:

Helena sa...

Tack så mycket!
Har haft en ledsam dag i dag då familjens älskade katt hittades överkörd på vägen på förmiddagen. Sorg bland såväl oss vuxna som hos våra fyra barn....
Så en AWARD från dig var en mycket uppskattad ljusglimt nu ikväll!!!
Än en gång.... TACK så mycket!!!
Kram Helena

Helena sa...

Grattis till utmärkelsen! Och tack för att du har gett den till mig :) (det verkar vara något skumt med länkarna?)