tisdag 16 februari 2010

Nytt från tygfronten

Min dotter var i Malmö i söndag, då var hon så snäll och hämtade dom nya katalogerna i affären. Hon vet exakt vad mamma vill ha. Oj, oj vad många idéer man får. Dom är väl värda att sparas.

Hon köpte några stuvar till mig. Bland annat uggletyget, så härligt.

Svamptyger är också användbara till lite av varje.

Tyger köpta på Kupan i Hässleholm i går.

Också från Kupan.

Traderavinnst. Mitt första mumityg. Fattade inte att jag fick det så billigt. Men ibland ska man ha tur.

Oj, vad jag ska sy barnkläder och lapptäcke av detta.

En till Traderavinnst. Körsbär som ser otroligt verkliga ut.

Sist men inte minst två mönster för 5 kr styck. Också köpta på Kupan.

1 kommentar:

Emma sa...

**Så många härliga tyger, spännande att se vad det blir av dom.**