söndag 15 februari 2009

Tyg från Åhlens + lådbotten





Hittade detta skogstyg på botten i en låda i dag när jag städade bland tygerna tillsammans med I. Ett tyg som jag fick av min kära moster för en tid sedan och som glömts bort. Gissa om vi blev glada när vi hittade det? Detta har en helt annan färgsättning än det grön-blå skogstyget som I sydde Milles lampa av.
Vi var i staden i går och handlade och jag kunde inte låta bli att köpa en halv meter av det underbara tyget med ugglor och fåglar och älgar på Åhlens. Vet inte vad det ska bli av det för jag har fortfarande UFO-månad och får inte börja på något än på 14 dagar. Men något till Mille är det tänkt. Kanske en jacka nu till våren eller något till det nya bäbisen eller en väska eller ............

1 kommentar:

Retro Elephant sa...

Hejsan!

Fick höra av Lille Mille (Ida) att du hade skogstyget och att du kanske inte skall använda :) Är mycket intresserad och undrar om du kan tänkas skilja dig från tyget :) Kan köpa det eller så kan jag sy något till dig som utbyte :) Skicka gärna ett mail! retro.elephant@gmail.com